- Sunday, 28 August 2016
- Written by Lucian Gherguş
- Hits: 1611
,,Sărbătorile Argeșului și Muscelului”, prilej de mare bucurie, nu atât pentru simplii cetățeni din Argeș și Muscel cât, mai ales, pentru firmele apropiate PSD-ului
,,Sărbătorile Argeșului și Muscelului”, organizate de Consiliul Județean Argeș, pe lângă importanța deosebită pe care o au în promovarea cultural – artistică a județului, iată că sunt umbrite și de o aură politicianistă.
Bugetul alocat acestor manifestări este unul considerabil și controvesat, pe alocuri, dar poate la un moment dat, aceste evenimente își vor atinge scopul comun, nu doar pe cel individual sau de grup.
Până acum, având în vedere participarea destul de mică a publicului la evenimentele organizate de C.J. Argeș cu acest prilej, am putea spune că obiectivul general nu a fost atins pentru interesul județului, ci doar pentru interesul anumitor firme din județ, tradițional apropiate PSD-ului.
Și uite așa s-a apucat Consiliul Județean Argeș să împartă banii alocați acestor manifestări anumitor firme care au livrat diverse produse despre care vom face discuție în rândurile ce urmează.
SDM Office Group, Universal Color și Spider Holding, firmele privilegiate de ,,Sărbătorile Argeșului și Muscelului”
Cele trei firme de mai sus sunt principalele beneficiare ale sărbătorilor dedicate argeșenilor, cel puțin la nivel declarativ, dar rămâne de văzut. Este drep că firma Spider Holding a fost cea mai puțin privilegiată, primind cei mai puțin bani pentru livrarea de produse de promovare, dar și aceasta a fost prinsă în această morișcă PSD-istă.
Cel mai important lucru este că oricare din cele trei firme puteau să facă toate materialele cerute de C.J. Argeș, poate obținând chiar și un preț mai bun, având în vedere cantitatea mare pe care o comnda, însă pentru a nu se supăra vechii parteneri, reprezentanții C.J. Argeș au ales să împartă comanda de materiale personalizate, nu într-un mod frățește, ci fiecăruia i-a făcut parte, probabil după importanța pe linie de partid.
# SDM Ofiice Group – principalul furnizor de materiale personalizate pentru ,,Sărbătorile Argeșului și Muscelului”
Așa cum spuneam mai sus, banii pentru materialele de promovare chiar dacă au fost distribuți către trei firme, aceștia nu au fost împărțiți în mod egal, frățește, cum s-ar mai spune. Privilegiatul ediției de anul acesta a fost patronul firmei SDM Office Group, Marius Daniel Stănciulescu, un apropiat al sistemului comunist. Stănciulescu a fost declarat de Ceaușescu ca fiind cetățeanul cu numărul 20 de milioane. Părinții acestuia au și fost premiați la vremea respectivă de însuși Nicolae Ceaușescu. Stănciulescu a lucrat până în 2007 în armată, iar pe urmă a intrat în afaceri, care o parte din acestea fiind făcute cu bani publici, din câte se observă, dar subiectul discuției este altul.
Din cele trei firme de mai sus, livratoare de materiale de promovare pentru ,,Sărbătorile Argeșului și Muscelului”, firma SDM Office Group a obținut cele mai multe contracte de lucrări. Astfel că această firmă a livrat Consiliului Județean plicuri, insigne, ecusoane, pixuri, diplome, afișe, invitații, tricouri și pungi de cadouri mari și mici. Toate aceste produse personalizate golind bugetul C.J. Argeș de o sumă destul de frumușică, peste 20 mii lei.
Și firma Universal Color a benefiat de aceste sărbători, aceasta livrând C.J. Argeș pliante, broșuri, mape și trofee.
Însă, chiar dacă pe vremuri era principalul partener al C.J. Argeș, firma Spider Holding anul acesta a fost cea mai dezavantajată din cele trei. Acesta a livrat CJ Argeș doar 8 roll-up-uri și 6 bannere folosite pentru aceste manifestări.
Principalele firme livratoare de materiale propagadistice din campania electorală a PSD Argeș pentru alegerile locale
Poate vă întrebați de ce CJ Argeș nu a achiziționat toate aceste materiale de la o singură firmă, putând obține astfel chiar și un preț mai mic, și a ales să distribuie banii în trei direcții, chiar dacă, repet, oricare din cele trei firme, putea să livreze toate materialele cu pricina?
Răspunsul la această întrebare am putea spune că vine chiar de la ultima campanie electorală a PSD pentru alegerile locale unde a candidat și, ce să vezi, Dan Manu, actualul președinte al C.J. Argeș.
Atunci principalele firme care au livrat materiale propagandistice și care au fost promovate și în rândul primarilor PSD au fost cele trei firme despre care am făcut discuție în aceste rânduri. Să fie oare doar o coincidență?! Om vedea, cum spune orbul.
Popular Articles
- Most read
Publicitate