- Wednesday, 28 August 2024
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 345
Dacia are un nou director care va coordona activitățile de marketing ale mărcii pe piața din România, precum și pe cea din Moldova.
Activitățile de marketing ale Dacia în România vor fi conduse începând de la 1 septembrie de Mihai Tănase, care va coordona atât piața din România, cât și pe cea din Republica Moldova.
Mihai Tănase are 38 de ani, a absolivit Copenhagen Business Academy, cu o diplomă în Design Multimedia și Comunicare, și și-a început activitatea în domeniul auto la BMW România, ca Online Strategy Manager. El va fi subordonat direct lui Mihai Bordeanu, Director General Automobile Dacia.
Lucrează pentru Renault Group din 2016, când s-a alăturat echipei Renault Commercial Roumanie, în calitate de Head of Digital & CRM pentru mărcile Dacia și Renault.
În octombrie 2020 a fost promovat Marketing Digital VN & AS Senior Manager la nivel de Cluster South Eastern Europe (România, Bulgaria și Republica Moldova). Din martie 2023 până acum a lucrat în Franța, ca Sales Performance & Launching Manager Dacia.
Activitățile de marketing ale Dacia din România au fost coordonate până acum de Nicolas Leitienne care se ocupa de activitățile specifice pentru ambele mărci, Dacia și Renault, în România, Bulgaria și Republica Moldova. Leitienne a fost numit director de marketing în Germania, de la 1 iunie.
Popular Articles
- Most read
Publicitate