- Monday, 04 March 2024
- Written by Denis Grigorescu
- Hits: 506
Reprezentanții Asociației Pro Infrastructură au precizat săptămâna trecută că pe șantierul tronsonului 4 din drumul expres Craiova-Pitești, tronson aflat în cea mai mare parte în Argeș, nu era nici măcar un muncitor de la UMB și că cei de la UMB nu au practic capacitatea de a acoperi toate lucrările. Afirmațiile reprezentanților Asociației Pro Infrastructură au fost întărite și de filmările și fotografiile pe care aceștia le-au făcut pe șantierul gol.
FinanciarPress.ro a dorit să afle de la CNAIR care este motivul pentru care pe șantierul unui proiect de infrastructură atât de important nu este vreun utilaj sau angajat de mai multe zile.
Iar reprezentanții CNAIR au confirmat indirect prin răspunsul lor că UMB nu are deocamdată capacitatea de a acoperi toate lucrările importante contractate.
”Stadiul fizic al lucrărilor la tronsonul 4 din drumul expres Craiova-Pitești este de 40,5%. Termenul contractual pentru finalizarea lucrărilor este 2024, în prezent se executa lucrari de relocare utilități și UMB nu lucrează în aceasta perioadă”, au precizat reprezentanții CNAIR pentru FinanciarPress.ro
În aceste condiții, se pune foarte serios întrebarea dacă cei de la UMB vor reuși să finalizeze tronsonul 4 în acest an, în condițiile în care lucrările nu au ajuns nici măcar la jumătate.
Contractul pentru cei 31,82 kilometri ai tronsonului Oarja-Colonești a fost semnat cu UMB pe 17 august 2021, iar ordinul de începere a lucrărilor a fost dat pe 15 noiembrie 2021. Valoarea contractului este de 617 milioane lei.
Popular Articles
- Most read
Publicitate