- Friday, 06 October 2023
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 710
Dacia a introdus în acest an flota de mașini de înlocuire, care a fost distribuită dealerilor din toată țara, pentru cazurile în care reparațiile durează mai mult de câteva zile.
De atunci, cele puțin peste 100 de automobile au fost solicitate intens, semn că service-urile Dacia au avut de lucru, arată Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider Un număr de 117 automobile Dacia au intrat în parcurile service-urilor mărcii la începutul verii, pentru a relaxa presiunea pusă pe dealerii mărcii.
Condițiile puse de companie pentru ca mașinile să poată fi alocate unui client au fost destul de restrictive, însă chiar și așa solicitările au fost mari.
Mașina ajunsă la reparat trebuie să aibă cel mult șapte ani vechime și cel mult 200.000 km parcurși.
Dacia spune că în acest moment flota a depășit 100.000 de ore de utilizare, ceea ce înseamnă o rată de utilizare de 70%.
Aproape o treime din parc este formată din autoturisme Dacia Spring, alocate clienților care au ajuns în service cu acest model. Flota de vehicule de înlocuire disponibilă în întreaga rețea Dacia este formată din 74 de automobile Sandero Stepway, 27 de vehicule Spring, 10 vehicule Duster și câte 3 vehicule Jogger și Logan, toate în versiuni superioare de echipare.
Acestea au ajuns la la clienți pentru o perioadă medie de 18 zile, dar acest interval nu se suprapune în mod obligatoriu peste perioada necesară reparației. Mai exact, dacă defecțiunea este una de caroserie, clienții au dreptul la mașină de înlocuire doar începând din a 16-a zi de la startul reparației, ceea ce înseamnă că în cazul lor media de zile necesară reparației a depășit o lună. Pentru reparațiile mecanice sau electrice, mașinile de înlocuire se pot aloca începând din prima zi.
Popular Articles
- Most read
Publicitate