Karcher.jpg

 

Kärcher România, firma care se ocupă de vânzările brandului german de aspiratoare şi echipamente de curăţenie către clienţii de pe plan local, dar care deține și o fabrică la Curtea de Argeș, va termina anul cu o cifră de afaceri de peste 22 milioane euro, în creştere faţă de anul anterior, în pofida pandemiei de COVID-19.

„Bineînţeles, în lunile de lockdown vânzările s-au situat la jumătate din volumul pe care l-am fi avut în mod normal, dar din fericire am reuşit să recuperăm prin toate planurile de dezvoltare care erau deja bugetate pentru 2020 şi pe care le-am implementat“, spune Monica Iavorschi, managing director la Kärcher România.

Domeniul aparatelor şi echipamentelor de curăţare, produse din portofoliul Kärcher, este unul mai puţin afectat de pandemie pentru că serveşte nevoia de curăţenie tot mai pregnantă, indiferent de spaţiu. Businessul Kärcher este împărţit în două linii mari: echipamente profesionale de curăţare - pentru companiile din orice domeniu de activitate, precum industrie, construcţii, transport, retail, firme de curăţenie - şi produse de curăţare de uz casnic care se adresează clientului final.

„Ca urmare a unui 2019 bun, în care am atins o cifră de afaceri de aproape 20 milioane de euro, 2020 a reprezentat pentru noi anul în care am trecut la nivelul următor de dezvoltare din toate punctele de vedere“, adaugă executivul.

Nemţii au local şi producţie, realizând aspiratoare la Curtea de Argeş, în prezent fiind în plină dezvoltare o a doua fabrică în aceeaşi localitate.

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro