DaciaNoi.jpg

Dacia își reorganizează masiv portofoliul de produse pe piețele europene, însă cea mai radicală schimbare se va petrece, în Franța, cea mai mare piață a mărcii românești. Odată cu lansarea noilor generații Sandero și Logan, Dacia recurge la modificări radicale ale ofertelor și produselor pe piețele europene. În Franța, înainte de introducerea în rețeaua comercială a noilor Sandero și Sandero Stepway, showroom-urile Dacia nu mai vând decât vechile Sandero și Lodgy, împreună cu noul Duster. Logan a ieșit din ofertă deja, de ceva vreme, la fel și break-ul MCV, iar următoarea generație a acestora nu se va mai întoarce, pe mai multe din piețele vestice. Lodgy, încă prezent, va dispărea și el, așa cum îl știm astăzi, urmând să fie înlocuit cu alt model cu aspect de crossover. Dar surprinde, într-o oarecare măsură, dispariția lui Dokker în acest moment, știut fiind faptul că el va avea o nouă generație. Secretul acestei dispariții stă în faptul că Dokker nu se va mai întoarce sub marca Dacia. De mai mult timp circulă informația neoficială că, cel puțin pe piața din Franța, următoarea generație a lui Dokker va fi vândută sub numele de Renault Kangoo. Constructorul francez se află pe ultima sută de metri cu dezvoltarea noii generații, numai că vor fi două modele diferite: Kangoo Z.E. conceptul prezentat deja de Renault, anticipează o utilitară propulsată electric, în timp ce modelul Dokker, testat sub camuflaj, va reprezenta versiunea Kangoo cu propulsie clasică, pe benzină. Din datele oficiale și neoficiale de până acum, viitoarea gamă Dacia va cuprinde, în vestul Europei, Sandero, cu versiunea Stepway, Duster, un crossover care va înlocui Lodgy și Spring, micul SUV electric. Pe piețele din estul Europei și pe alte continente, în gamă va fi prezent și Logan.

 

 

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro