DaciaLansare.jpg

Continental Sibiu a proiectat o parte din sistemele de siguranţă de pe noile generaţiie ale modelelor Logan, Sandero şi Sandero Stepway. Dacă proiectarea maşinilor s-a realizat în cadrul Renault Technologie Roumanie şi Technocentre Paris, o parte din sisteme au fost proiectate tot de ingineri români, dar din cadrul gigantului Continental.

„Toate cele 3 modele sunt dotate cu acelaşi sistem de frânare automată de urgenţă, dezvoltat de Continental Sibiu, cu responsabilitatea pe electronică şi mecanică exclusiv din VED Sibiu. Sistemul de frânare, în combinaţie cu sistemul radar, ambele dezvoltate de Continental Sibiu, aduc un plus de siguranţă participantilor la trafic. În momentul în care sistemul radar detectează că maşina din faţă încetineşte, se transmite un mesaj către sistemul de frânare, care se pregateste pentru frânare automată. Şoferul este atenţionat printr-un sunet de avertizare, iar dacă acesta nu reactionează, sistemul activează frânarea automată de urgenţă, astfel încât să se evite un posibil accident”, au spus oficialii Continental într-o postare pe facebook.

Noile modele Dacia Logan şi Sandero vin cu cel mai mare salt tehnologic din întreaga istorie modernă a Dacia. Cutie automată de tip CVT, trapă, portbagaj modular, şase airbaguri, trei tipuri de sisteme multimedia, radar şi senzori nu numai de parcare, ci şi de ploaie sau noapte, acestea reprezintă pe scurt cele mai importante noutăţi implementate de Renault. Tot în premieră, pentru cele trei modele Dacia renunţă la motorizarea diesel 1,5 dCi şi mizează exclusiv pe 1,0 TCe (produs şi la Mioveni), atât în versiune pe benzină cât şi GPL şi cu transmisie automată de tip CVT (transmisie cu variaţie continuă). Motorizarea standard are 90 CP, iar cea pe GPL ajunge la 100 CP.

 

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro