- Tuesday, 05 April 2022
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 638
Deși au trecut 30 de ani de la apariția primei legi a fondului funciar, mulți argeșeni se confruntă încă cu probleme pe această temă ceea ce face ca una dintre activitățile stufoase ale Instituției Prefectului să fie exact această parte.
Comisia Județeană pentru Stabilirea Dreptului de Proprietate asupra terenurilor agricole și forestiere Argeș se ține o dată pe lună.
Ieri au fost 105 documentații și 91 dintre ele au primit aviz. Pentru celelalte s-a decis amânarea sau chiar respingerea, informează prefectul Radu Perianu.
În mare parte a fost vorba despre corectări ale unor titluri de proprietate.
Cu ce se ocupă Comisia:
a) Modificări ale numărului tarlalei/parcelei
b) Modificarea numelui autorului dreptului de proprietate, în conformitate cu actele de stare civilă
c) Modificarea vecinătăților fără afectarea amplasamentului
d) Modificarea suprafețelor parcelelor fără modificarea suprafeței totale.
Argeșenii care au de rezolvat astfel de situații trebuie să știe că nu se adresează direct Instituției Prefectului. Iată pașii de parcurs:
1. Comisia Locală de Fond Funciar care se ocupă de documentație
2. Comisia Județeană( Prefectura Argeș) care adoptă hotărârile
3. Oficiul de Cadastru primește hotărârile Comisiei Județene și operează modificările. În același timp, hotărârile sunt transmise și către Comisia Locală ce va îndeplini obligațiile care îi revin.
Popular Articles
- Most read
Publicitate