certificat_prefectura.jpg

Agenția Națională a Funcționarilor Publici a apreciat eforturile Instituției Prefectului Argeș pentru combaterea pandemiei de coronavirus. În acest sens, Instituția Prefectului Argeș, condusă de prefectul Emanuel Soare, a primit de la ANFP un certificat de bune practici pentru modul cum a răspuns provocărilor generate de pandemie, oferind soluții eficiente.

Concret, Instituția Prefectului Argeș, prin eforturile cancelariei prefectului, a realizat în aprilie 2020 platforma online www.spitalearges.ro, care a avut ca scop o direcţionare şi repartizare eficientă a donaţiilor către spitalele din judeţul Argeş, dar şi o bună monitorizare a necesarului de echipamente şi medicamente al acestora. Mai mult, în luna decembrie 2020, Instituția Prefectului Argeș a lansat platforma online www.covidarges.ro. Aceasta oferă  informații despre situația epidemiologică, date despre incidența cazurilor de Covid-19 pe localități (sub forma unei hărți interactive, dar și prin grafice actualizate zilnic) și informații despre vaccinare și măsurile în vigoare, atât la nivel național, cât și la nivel județean, pentru prevenirea răspândirii virusului SARS-CoV-2.

“Pandemia COVID-19 a generat o criză la nivel mondial care a impus acțiuni prompte şi soluţii viabile la nivelul fiecărui stat. În acest context, instituţiile şi autorităţile publice din România au fost nevoite să răspundă rapid unor provocări fără precedent. Prin măsurile întreprinse, ţara noastră a dovedit că are capacitatea instituțională de a gestiona în mod adecvat pandemia. Instituţia Prefectului judeţul Argeş a răspuns cu soluţii eficiente provocărilor acestei crize. Astfel, pentru efortul important pe care instituţia îl depune şi pentru soluţiile aplicate, vă ofer un Certificat de bună practică, în semn de recunoştinţă. Acordarea acestui certificat este expresia aprecierii noastre pentru efortul instituţiei pe care o reprezentaţi, în această perioadă grea. Pentru ca exemplele de bună practică să poată fi preluate şi de alte instituţii, ANFP a realizat Ghidul de bune practici pentru gestionarea situaţiilor de criză în pandemie. Ghidul va fi transmis către cele 4000 de instituţii cu care colaborează ANFP şi a fost postat pe site-ul nostru pentru a ajunge la cât mai multe instituţii publice şi private”, a transmis Agenția Națională a Funcționarilor Publici.

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro