- Wednesday, 06 July 2022
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 1125
Deputatul de Argeș Adrian Miuțescu, membru fondator și vicepreședinte al Forței Dreptei la nivel național, amintește faptul că încă din luna martie atrăgea atenția ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, printr-o interpelare, despre faptul că ritmul lucrărilor la tronsonul de autostradă Pitești-Curtea de Argeș s-a redus considerabil, solicitând explicații în acest sens. În urma interpelării, în luna martie ministrul a efectuat o verificare pe șantier, împreună cu șeful CNAIR, anunțând atunci o întârziere de 3 procente la un stadiu fizic de până la 10 %.
"Am promis că voi monitoriza progresul la acest tronson de autostradă, al cărui contract de execuție s-a semnat la Pitești, în mai 2020, în prezența premierului de atunci, Ludovic Orban. De altfel, Guvernul Orban a deblocat proiectul autostrăzii Pitești-Sibiu, cea mai importantă investiție de infrastrcutură pentru județul Argeș. Din păcate, veștile nu sunt deloc bune.
Astfel, Asociația Pro Infrastructură a atras atenția zliele acestea că pe lotul 5 al autostrăzii Pitești-Sibiu se înregistrează întârzieri față de graficul de execuție, tronsonul de 30 de kilometri fiind la doar 12 % după un an de la intrarea în șantier a constructorului WeBuild (Astaldi). Potrivit Asociației Pro Infrastructură, care a publicat cea mai recentă filmare cu drona a lotului Pitești-Curtea de Argeș, lucrările la terasamente sunt temporar blocate, riscând să trimită în faliment subcontractorii care sunt mobilizați, dar nu au front de lucru.
Constructorul italian a ajuns la un progres fizic de aproximativ 12%, la un an de la emiterea autorizației de construire. Termenul de execuție (2025) asumat de constructor la semnarea contractului trebuie respectat, iar argeșenii merită să circule în siguranță, pe autostradă, cel puțin între Pitești și Curtea de Argeș.", spune Adrian Miuțescu.
Popular Articles
- Most read
Publicitate