Dacia-Sandero.jpgDacia a fost în 2018 compania cu cea mai mare priză la cumpărătorii privați, iar Sandero și Duster, modelele cu cea mai mare pondere din Europa, analiștii fiind de părere că rezultatul denotă o încredere foarte mare a consumatorilor privați în marcă. O analiză a Jato Dynamics, citată de Profit.ro, arată că piețele europene de automobile sunt dominate de înmatriculările făcute de companii. Flotele și achizițiile pentru afaceri au reprezentat 56% din totalul de 8,35 de milioane de automobile. Segmentul de cumprători business cuprinde atât flotele companiilor, cât și mașinile de seriviciu, firmele de rent-a-car și companiile de leasing. Restul sunt cumpărătorii privați, persoanele fizice care își cumpără singure mașina, pentru folosința domestică. Companiile nu se grăbesc să cumpere Dacia, în ciuda prețului mic, deoarece costurile reale de exploatare sunt mai mari. Ce este cert este faptul că Dacia este campioană în Europa la cumpărători privați, având cea mai mare pondere în totalul vânzărilor. Astfel, 79% din achizițiile de modele Dacia sunt făcute de persoane particulare. Modelul Dacia Sandero este cel mai popular în rândul cumpărătorilor privați din toată Europa, având o pondere de 86% din totalul achizițiilor acestui model. Dacia Duster s-a situat pe locul al doilea în acest clasament. Următoarele șase mărci în clasamentul cumpărătorilor privați au fost toate asiatice, cele mai bine poziționate fiind Suzuki și Mazda.

CONTACT

Despre Noi

Pe site-ul financiarpress.ro veti gasi stiri de ultima ora din domenii de interes public. In fiecare zi va aducem cele mai importante stiri din judetul Arges si nu numai. Va oferim exclusivitati si informatii de cea mai buna calitate si va vom tine la curent cu ceea ce se intampla in domeniul financiar si economic, atat pe plan local cat si national. Lucruri care vor avea impact asupra vietii dumneavoastra vor fi prezentate in mod impartial pentru a intelege si a fi informati asupra masurilor care se iau de catre decidentii politici si veti afla primii evenimentele de interes.