- Tuesday, 19 February 2019
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 1087
Dacia a fost în 2018 compania cu cea mai mare priză la cumpărătorii privați, iar Sandero și Duster, modelele cu cea mai mare pondere din Europa, analiștii fiind de părere că rezultatul denotă o încredere foarte mare a consumatorilor privați în marcă. O analiză a Jato Dynamics, citată de Profit.ro, arată că piețele europene de automobile sunt dominate de înmatriculările făcute de companii. Flotele și achizițiile pentru afaceri au reprezentat 56% din totalul de 8,35 de milioane de automobile. Segmentul de cumprători business cuprinde atât flotele companiilor, cât și mașinile de seriviciu, firmele de rent-a-car și companiile de leasing. Restul sunt cumpărătorii privați, persoanele fizice care își cumpără singure mașina, pentru folosința domestică. Companiile nu se grăbesc să cumpere Dacia, în ciuda prețului mic, deoarece costurile reale de exploatare sunt mai mari. Ce este cert este faptul că Dacia este campioană în Europa la cumpărători privați, având cea mai mare pondere în totalul vânzărilor. Astfel, 79% din achizițiile de modele Dacia sunt făcute de persoane particulare. Modelul Dacia Sandero este cel mai popular în rândul cumpărătorilor privați din toată Europa, având o pondere de 86% din totalul achizițiilor acestui model. Dacia Duster s-a situat pe locul al doilea în acest clasament. Următoarele șase mărci în clasamentul cumpărătorilor privați au fost toate asiatice, cele mai bine poziționate fiind Suzuki și Mazda.
Popular Articles
- Most read
Publicitate