- Wednesday, 12 June 2024
- Written by Denis Grigorescu
- Hits: 814
CFR dovedește încă o dată că este o companie ineficientă, cu un management dezastruos și cu lipsă de respect și de seriozitate față de călători și față de termenele asumate pentru modernizarea mai multor tronsoane
Conform unui comunicat din după-amiaza zilei de miercuri 12 iunie, comunicat emis de CFR Călători, ”din cauza nefinalizării de către CFR SA – administratorul căii ferate a lucrărilor la infrastructura feroviară pe secţia Pitești – Golești, se vor menține modificările în circulația trenurilor de călători: durata de parcurs va crește cu 10 – 35 minute, iar din stația Pitești trenurile vor pleca mai devreme cu 10 – 40 de minute, astfel:
În perioada 14 iunie –14 iulie 2024, trenul IR 1912 Sibiu–Constanța va circula ca și tren IR 12912 pe ruta Sibiu (plecare ora 18.42) – Sibiu Triaj – Piatra Olt – Bradu de Sus – Ram Golești – Golești – București Nord – Constanța (sosire 06.11). Între stațiile Pitești și Golești se asigură transportul călătorilor cu mijloace auto.
În perioada 15 – 30 iulie 2024, trenul IR 1912 Sibiu–Constanța va circula pe ruta Sibiu (plecare 18.42) – Sibiu Triaj – Piatra Olt – Pitești – Golești – București Nord – Constanța (sosire 06.11).
În perioada 15 iunie –14 iulie 2024, trenul IR 1914 Constanța–Sibiu va circula ca și tren IR 12914 pe ruta Constanța (plecare 20.00) – București Nord – Golești – Ram Golești – Bradu de Sus – Piatra Olt – Sibiu Triaj – Sibiu (sosire 08.25).
Între stațiile Golești și Pitești se asigură transportul călătorilor cu mijloace auto”.
Practic, timp de peste o lună și jumătate, mii de călători vor fi transportați cu microbuzele între gările Pitești și Golești, urmând ca de la Goleti să ia trenul mai departe.
Și asta nu e tot. În perioada 15 iunie-15 iulie, zeci de trenuri care vor merge pe ruta Pitești-București vor avea întârzieri cuprinse între o oră și două ore.
Popular Articles
- Most read
Publicitate