- Wednesday, 24 April 2024
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 337
Dacia își menține creșterea în primele trei luni ale anului 2024, la nivel global, în pofida unei conjuncturi nefavorabile, în special în Europa, unde mașinile electrice frânează puternic. În martie, marca a scăzut pentru prima dată după foarte mult timp.
Vânzările Dacia la nivel global au urcat la 177.293 unități, în primul trimestru al anului, un volum mai mare cu 3,2% decât cel din anul anterior, apropiindu-se de valorile înregistrate în 2019, când marca vindea un volum considerabil de vehicule utilitare. Cifrele ar fi putut fi mai mari, dacă luna martie nu ar fi adus un declin ușor al vânzărilor. Cu 61.327 autovehicule vândute pe piețele pe care este prezentă (Europa, Africa, Turcia), volumul a fost mai mic cu -1,7%, acesta fiind influențat în special de tendințele de pe piața europeană, unde mașinile electrice au înregistrat scăderi importante, iar piața pe ansamblul ei a încheiat trimestrul în declin.
Sandero râmâne cel mai vândut model al grupului Renault, potrivit datelor companiei, consultate de Profit.ro, cu un volum total (care cuprinde atât marca Dacia, cât și vânzările sub sigla Renault) de 88.100 unități, mai mare cu 15% față de cel din 2023, în intervalul similar. În schimb, Duster a înregistrat o scădere de aproape 10 procente pe piețele globale, cu 64.900 unități vândute, ca urmare a lansării comenzilor pentru Duster 3. Acesta a înregistrat deja peste 18.000 de comenzi în prima lună de la deschiderea vânzărilor, în condițiile în care primele livrări vor fi făcute în luna iunie.
Popular Articles
- Most read
Publicitate