- Monday, 15 April 2024
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 418
În Spania, la Malaga, a fost testat în premieră noul Duster 3. Denis le Vot, CEO-ul mărcii, a susținut în acest context că mutarea unei părți a producției modelului Duster în Turcia nu va afecta activitatea fabricii din România.
El a explicat care este strategia mărcii în perioada următoare, punând în evidență faptul că notorietatea Dacia a crescut în ultimii ani foarte mult. Denis le Vot s-a referit însă și la decizia luată de Renault Group în privința producției Duster în Turcia, sub brandul Renault.
„Nu renunțăm la piața din Turcia, vom vinde în continuare Sandero și Jogger, dar în cazul Duster a fost o decizie la nivel de grup, care este în avantajul companiei. Cumpărătorii din Turcia preferă un automobil Renault, pentru că prețul de revânzare este mai mare”, spune acesta. Șeful Dacia a dat totodată asigurări că mutarea unei părți a producției în Turcia nu va afecta activitatea fabricii din România. „Nu vă temeți, fabrica din Mioveni nu va rămâne goală! Nu există motive să creștem capacitatea, pentru că piața auto din Europa nu crește, dar vom vedea ce va fi în viitor, în funcție de evoluția piețelor”. Referirea la Turcia vine în contextul în care Renault a anunțat că va fabrica noul Duster în uzina proprie din Bursa, sub sigla
Aceasta va fi înlocuită de viitorul model Bigster, care intră în producție la finalul acestui an, începutul anului viitor. În plus, aici ar putea să fie produse și noile modele Dacia, cunoscute deocamdată sub numele de cod C-Neo. Denis le Vot a explicat din nou imposibilitatea ca Dacia să intre pe piețe noi ale lumii, în condițiile în care Renault există deja pe aceste piețe și poate vinde modelele Dacia cu prețuri foarte bune și în profit. El a dat exemplul Americii de Sud, unde puterea de cumpărarea a clienților nu permite achiziția modelelor de top din Europa, precum Austral sau Espace, însă modelele Duster sau altele derivate din cele ale Dacia au o piață foarte bună sub sigla Renault. Întrebat despre reticența unei părți a publicului în fața avansului mașinilor electrice și, mai ales, în fața mediatizării acestui tip de propulsie, Denis le Vot a explicat că uneori, interesul public trebuie să primeze, și nevoia de legiferare a emisiilor poluante depășește interesul imediat al cumpărătorilor.
Popular Articles
- Most read
Publicitate