- Tuesday, 18 October 2022
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 678
Ediţia din 2022 a Salonului Auto de la Paris, la patru ani de la ultima organizată înainte de pandemie, arată cu totul diferit. De la un salon unde cei mai mulţi constructori doreau să participe, Parisul a ajuns în acest an ca doar Renault sa aibă o prezenţă impozantă alături de Dacia şi Alpine, ocupând mai bine de jumătate din Hala 6, iar doar hala 3 a mai fost ocupată de constructori auto - în principal mărcile DS, Jeep şi Peugeot ale Stellantis.
„Industria auto este acum influenţată şi de tehnologie, de aceea nici numărul jurnaliştilor nu mai este la fel de mare. Nu mai contează numărul brandurilor, ci capacitatea unui salon auto de a proiecta oriunde în lume informaţiile“, a spus Fabrice Cambolive, directorul operaţional al mărcii Renault. Pandemia şi criza componentelor a pus o presiune foarte mare pe constructorii auto, astfel încât majoritatea au renunţat la organizarea de standuri costisitoare. Spre exemplu, cei de la Mercedes-Benz au organizat în Paris lansarea SUV-ului electric EQE în seara de dinaintea salonului, dar fără să aibă stand. Nicio marcă germană nu a fost prezentă la Salon, şi chiar cele franţuzeşti precum Peugeot au avut o prezenţă mai redusă, iar Citroen lipseşte.
Sursa: zf.ro
Popular Articles
- Most read
Publicitate