salon-auto-paris.jpgEdiţia din 2022 a Salonului Auto de la Paris, la patru ani de la ultima organizată îna­in­te de pandemie, arată cu totul diferit. De la un salon unde cei mai mulţi constructori doreau să participe, Parisul a ajuns în acest an ca doar Re­nault sa aibă o prezenţă impozantă alături de Dacia şi Alpine, ocupând mai bine de jumătate din Hala 6, iar doar hala 3 a mai fost ocupată de con­structori auto - în prin­cipal mărcile DS, Jeep şi Peugeot ale Stellantis.

„Industria auto este acum influenţată şi de tehnologie, de aceea nici numărul jurnaliştilor nu mai este la fel de mare. Nu mai contează numărul brandurilor, ci capacita­tea unui salon auto de a pro­iecta oriunde în lume in­formaţiile“, a spus Fa­brice Cambolive, directo­rul operaţional al mărcii Renault. Pandemia şi criza compo­nen­telor a pus o presiune foarte mare pe construc­torii auto, astfel încât majoritatea au re­nunţat la organizarea de standuri costisi­toare. Spre exemplu, cei de la Mercedes-Benz au organizat în Paris lansarea SUV-ului electric EQE în seara de dinaintea salonului, dar fără să aibă stand. Nicio marcă germană nu a fost prezentă la Salon, şi chiar cele franţuzeşti precum Peugeot au avut o prezenţă mai redusă, iar Citroen lipseşte.

Sursa: zf.ro

CONTACT

Despre Noi

Pe site-ul financiarpress.ro veti gasi stiri de ultima ora din domenii de interes public. In fiecare zi va aducem cele mai importante stiri din judetul Arges si nu numai. Va oferim exclusivitati si informatii de cea mai buna calitate si va vom tine la curent cu ceea ce se intampla in domeniul financiar si economic, atat pe plan local cat si national. Lucruri care vor avea impact asupra vietii dumneavoastra vor fi prezentate in mod impartial pentru a intelege si a fi informati asupra masurilor care se iau de catre decidentii politici si veti afla primii evenimentele de interes.