- Thursday, 18 August 2022
- Written by Denis Grigorescu
- Hits: 1110
Începute pe 1 septembrie 2021, lucrările la tronsonul 5 (Curtea de Argeș-Pitești) se confruntă cu probleme, atât din lipsa personalului, cât și din cauză că terasamentele nu sunt finalizate, iar contractele cu subcontractorii nu au fost semnate.
Ionuț Ciurea, director executiv al Asociației Pro Infrastructură, organizația care monitorizează constant ritmul lucrărilor la viitoarea autostradă, a explicat pentru FinanciarPress.ro care sunt cele mai mari probleme și riscuri.
”Constructorul ar trebui să finalizeze această secțiune până în toamna lui 2025. Iar WeBuild este una dintre firmele cu contracte foarte mari pe lucrări de infrastructură. Am filmat șantierul cu dronă în această vară. Iar faptul că la aproape un an de la începerea lucrărilor terasamentele nu sunt gata arată că mobilizarea pe șantier nu este una pe măsură. Dacă mobilizarea pe șantier nu va crește există riscul ca termenul de execuție de patru ani să fie depășit”, spune Ionuț Ciurea.
Valoarea contractului pentru tronsonul 5, în lungime de 30,35 kilometri, este de 1,7 miliarde lei fără TVA.
Popular Articles
- Most read
Publicitate