dacia-sandero.jpgMașinile Dacia au fost cele mai vândute în nu mai puțin de cinci țări ale lumii, în 2021, potrivit unor statistici realizate pe baza cifrelor naționale privind înmatriculările și altor statistici de vânzări. În două dintre țări, mașinile Dacia se vând însă sub marca Renault. România este prima dintre țările în care Dacia a fost cea mai vândută marcă, cu modelul Logan. Dar în afară de țara noastră, clienții au preferat Dacia și în Maroc, unde Sandero a fost liderul pieței, precum și în Bulgaria, unde cel mai cumpărat automobil a fost Dacia Dokker. În afară de aceste trei țări, Sandero a fost lider și în Columbia, piață pe care este vândut cu sigla Renault, iar Logan a fost lider pe piața auto din Algeria, unde se vinde sub numele Renault Symbol, chiar dacă este fabricat în România, la Mioveni, și este trimis sub formă de SKD-uri pentru a fi asamblat în Alger. Marca auto care a înregistrat cele mai multe poziții 1 în țările lumii a fost și în 2021 Toyota, cu 32 de țări în care modelele sale au fost lider. Fie că vorbim despre Corolla, unul dintre cele mai vândute automobile ale lumii, fie că este vorba despre Land Cruiser sau Hilux, japonezii își apără cu succes titlul de lider. Pe locul al doilea s-a clasat Stellantis, un grup tânăr, format din fuziunea PSA și FCA, care pune astfel la un loc 14 mărci. Dintre acestea, Fiat s-a impus ca lider în 8 țări, dovedind astfel că este și cea mai populară marcă din grup. 

CONTACT

Despre Noi

Pe site-ul financiarpress.ro veti gasi stiri de ultima ora din domenii de interes public. In fiecare zi va aducem cele mai importante stiri din judetul Arges si nu numai. Va oferim exclusivitati si informatii de cea mai buna calitate si va vom tine la curent cu ceea ce se intampla in domeniul financiar si economic, atat pe plan local cat si national. Lucruri care vor avea impact asupra vietii dumneavoastra vor fi prezentate in mod impartial pentru a intelege si a fi informati asupra masurilor care se iau de catre decidentii politici si veti afla primii evenimentele de interes.