- Tuesday, 26 April 2022
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 789
Dacia se bate pe piața de vehicule cu propulsie alternativă din Germania cu cele două motorizări ecologice pe care le propune: GPL și electric, reușind să se mențină doar în zona de mijloc a clasamentului vânzărilor. Dacia a vândut în acest an pe cea mai mare piață din Europa, Germania, puțin peste 1.000 de autoturisme Spring, cu propulsie exclusiv electrică, la care se adaugă alte 6.000 de autoturisme cu motorizare duală, benzină – GPL, considerată propulsie alternativă datorită emisiilor reduse de CO2. Volumul de mașini Spring înmatriculate în Germania în primul trimestru al acestui an reprezintă 10% din totalul vânzărilor acestui model, la nivel global, în 2022, reprezentând în același timp 8,5% din vânzările mărcii Dacia pe această piață (12.560 de autoturisme în intervalul ianuarie – martie). La rândul lor, modelele cu motorizare GPL reprezintă 45,9% din totalul vânzărilor Dacia pe piața germană de automobile, ceea ce înseamnă că mai mult de jumătate din vânzările mărcii au propulsie alternativă sau electrică.
Popular Articles
- Most read
Publicitate