- Thursday, 07 April 2022
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 617
Dacia continuă să facă performanță pe piața din Germania, după ce în ultimii doi ani fusese afectată sever de cele două crize ale industriei auto. Cu o creștere importantă, de 35% în martie, marca românească are un avans major după primul trimestru cu a treia cea mai mare creștere din cea mai mare piață auto din Europa, relevă date analizate de Profit.ro. Practic, Dacia a reușit să producă suficiente mașini pentru a le livra clienților din Germania, într-un moment în care perioada de așteptare pentru un automobil nou a rămas foarte mare. Liderul vânzărilor Dacia este Sandero Stepway, însă avansul pe care l-a luat modelul electric Spring a contribuit și el la această performanță. La finalul primului trimestru, Dacia a însumat 12.560 de unități înmatriculate și a atins pragul de 2% cotă de piață, o valoare record pe care marca românească nu a mai înregistrat-o până acum în Germania. Creșterea pe cele trei luni este de altfel una uriașă: 77,7%, a doua cea mai mare creștere de pe piața germană de autoturisme noi, după Polestar, cu 147,5% și Tesla, cu 137,2%.
Popular Articles
- Most read
Publicitate