- Friday, 18 February 2022
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 999
Grupul Renault a anunțat rezultatele financiare pentru 2021, care marchează nu doar atingerea țintelor stabilite anterior, dar și depășirea indicatorilor importanți, respectiv venituri, marja operațională, reducerea costurilor., însă totul vine pe fondul scăderii vânzărilor, în special din cauza crizei de semiconductori. Grupul francez Renault, care deține și marca Dacia, a obținut venituri în creștere, în 2021, cu 6,3%, ajungând la 46,2 miliarde euro, cu un profit operațional de asemenea în creștere, la 1,7 miliarde euro, cu o marjă de 3,6%, care a fost și mai ridicată, 4,4% în a doua jumătate a anului. Renault Group a înregistrat un volum de 2,69 milioane de autovehicule vândute în 2021, în scădere cu 4,5% față de 2020, dintre care 1,42 de milioane de vehicule au fost vândute în Europa, piața principală a grupului, piață pe care scăderea a fost mai accentuată (-6,2%). Marca Renault a totalizat 1,69 milioane de autovehicule la nivel global, în scădere cu 5,3%, în timp ce marca Dacia a crescut la 537.095 unități vândute, cu 3,1% mai multe față de 2020. Lada, a treia ca importanță în portofoliul grupului, a crescut cu numai 0,3%, la un total de 385.208 unități vândute.
Popular Articles
- Most read
Publicitate