- Friday, 05 November 2021
- Written by Denis Grigorescu
- Hits: 1462
În această săptămână, la mai puțin de trei luni de la semnarea contractului pentru tronsonul 4 al viitorului drum expres Craiova-Pitești, antreprenorul UMB a început producția de grinzi pentru lucrările de artă. După cum ne-au confirmat reprezentanții CNAIR, grinzile și prefabricatele necesare execuției sunt produse în fabrica de grinzi amplasată pe șantierul din comuna Oarja.
Tronsonul 4 este singurul amplasat pe teritoriul Argeșului. Construcția acestui tronson se desfășoară în întregime pe teritoriul județului Argeș și începe la sud de localitatea Lunca Corbului (km 89+300), traversează localitățile Albota și Costești, ocolește pe la sud localitatea Bradu, după care se racordează la Autostrada A1 București - Pitești la km 121+185.
Valoarea contractului pentru tronsonul 4 al viitorului drum expres Craiova-Pitești este de 617 milioane lei fără TVA. Tronsonul are o lungime de 31,8 kilometri.
O altă veste bună legat de acest tronson este aceea că sunt șanse mari ca lucrările să înceapă mai devreme decât era preconizat. Astfel, după cum ne-au dezvăluit surse oficiale din cadrul Ministerului Transporturilor, proiectarea ar putea fi terminată cu cel puțin o lună mai devreme decât termenul maxim de 12 luni, adică august 2022. Ceea ce înseamnă că cel mai probabil lucrările la tronsonul 4 vor începe în vara anului viitor, urmând a fi finalizate în 2024.
Popular Articles
- Most read
Publicitate