DaciaUzina.png

Digitalizarea documentelor, comerţul online cu maşini şi telemunca reprezintă soluţii implementate pe timp de pandemie care vor fi păstrate de Group Renault România şi după ce situaţia va reveni la normal, după vaccinarea populaţiei. „Inginerii de la Renault lucrează în sistem de telemuncă în procent de 95-96%. Noi şi înainte mizam pe munca de la distanţă, dar odată cu pandemia, nu mai era subiect de discuţie. Acum trebuie să învăţăm din această perioadă. Nu vom putea reveni după pandemie exact la stilul de muncă de dinainte. Acum putem vinde maşini pe internet, normal că vom continua. Înainte de pandemie, în fiecare seară, semnam foarte multe acte pe hârtie. Odată cu pandemia, semnez pe computer. Autorităţile s-au adaptat, sistemul IT s-a adaptat, departamentul juridic s-a adaptat. Nu vom reveni la acte semnate pe hârtie. În istoria umanităţii în criză am evoluat şi ne-am adaptat“, a spus Christophe Dridi, preşedintele şi directorul general al Automobile Dacia, cea mai mare companie din România după cifra de afaceri.

Uzina Dacia şi-a păstrat cei aproape 14.000 de angajaţi, cu toate că aproape şapte săptămâni a avut producţia oprită în 2020 din cauza pandemiei în timpul stării de urgenţă din primăvară. „Datorită şomajului tehnic şi a altor măsuri implementate de autorităţi, am putut păstra toate locurile de muncă şi salariile, ceea ce a fost foarte important pentru angajaţi. Datorită măsurilor implementate, am putut păstra angajaţii şi relua activitatea. Dacă vom compara măsurile implementate în România cu altele de pe alte pieţe, vom vedea că acestea au fost măsuri bune“, a mai explicat Christophe Dridi. Dacia produce în prezent 1.300 de maşini pe zi, faţă de 1.400 înainte de pandemie, volum mai mic din cauza noilor măsuri de siguranţă implementate.

 

 

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro