- Monday, 28 September 2020
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 1431
Ford România are în plan achiziţia cât mai multor componente pe plan local, însă pentru a realiza eficient acest lucru are nevoie cât mai repede de o conexiune rapidă cu Argeşul, unde în apropierea Daciei sunt mai mulţi producători de subansambluri. „Noi avem mai mulţi furnizori în Argeş, în zona Piteşti. Aceştia livrează către noi şi au probleme cu drumul, cu lucrările din Slatina, cu blocajul din Balş. Într-o zi bună poţi parcurge drumul într-o oră şi jumătate între Craiova şi Piteşti, dar într-una aglomerată adaugi 30 de minute cel puţin, iar 30 de minute pentru noi înseamnă 30 de maşini pe care le putem produce“, a explicat Ian Pearson, preşedintele Ford România. Miza este şi mai mare în contextul în care uzina Ford a revenit la o producţie în trei schimburi, atât la maşini, unde sunt asamblate 1.000 de unităţi pe zi, cât şi la motoare. Mai mult, americanii au mizat anul acesta pe extinderea gamei SUV-ului Puma, completând cu motor diesel, transmisie automată, versiune premium Vignale şi de luna aceasta versiune sport ST. Noile versiuni aduc şi un preţ mai mare de comercializare şi implicit contribuie la creşterea cifrei de afaceri a companiei.
La sfârşitul lunii iulie a acestui an, Ford a anunţat că a demarat o investiţie suplimentară de 30 de milioane de dolari, pentru instalarea unei linii de presaj. Aceasta are o suprafaţă de 1900 mp (aproape cât dimensiunea a două bazine olimpice) şi va permite uzinei Ford Craiova să producă la nivel local o gamă mai largă de componente, care, în acest moment, sunt aduse de la alte fabrici Ford din Europa.
Popular Articles
- Most read
Publicitate