- Wednesday, 13 September 2017
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 1518
Producătorii români de mijloace în transport în comun trebuie să se descurce pe pieţele de export, pentru că în ţară vând foarte rar și foarte puțin. Deși primăriile au demarat, timid, licitaţii pentru achiziţia de tramvaie, troleibuze şi autobuze, fabricile locale nu reușesc să câştige contracte. De cele mai multe ori, companiile din România nici măcar nu se califică la condiţiile impuse în caietele de sarcini. La Piteşti, de exemplu, Publitrans a cumpărat autobuze cu un credit BERD de la polonezii de la Solaris, iar în curând va lansa o licitaţie de achiziţie a unor autobuze ecologice, cu bani europeni. Publitrans are nevoie de circa 45 de mijloace noi de transport, dar mai mult ca sigur şi acestea vor fi din import. De exemplu, Astra Arad fabrică autobuze electrice în parteneriat cu Iveco Franţa. Cu toate acestea, arădenii nici nu participă la unele licitaţii, deoarece sunt cerute dotări pe care autobuzele lor nu le au.
Popular Articles
- Most read
Publicitate