alegerile.jpgAlianța Electorală PSD—PNL a cheltuit în campania electorală pentru alegerile europarlamentare din 9 iunie suma totală de 97,3 milioane de lei, potrivit datelor de la Autoritatea Electorală Permanentă publicate în Monitorul Oficial. Suma nu include banii cheltuiți de cele două partide în campania pentru alegerile locale desfășurate tot în 9 iunie.

De remarcat că alianța PSD – PNL a cheltuit pentru campania online o sumă mai mare decât în campania pentru tv, radio și presă scrisă la un loc: 29,2 milioane de lei pentru online vs. 18,8 milioane lei la tv, radio și presă scrisă.

Banii cheltuiți provin din subvenția de la bugetul de stat, din contribuțiile candidaților și din împrumuturi.

Pe locul secund la cheltuieli în campania pentru europarlamentare se clasează Alianța AUR, cu cheltuieli de 26,9 milioane de lei. În cazul AUR, sumele cheltuite pe publicitate la tv, radio și presă scrisă sunt mai mari decât cele pentru online.

Alianța USR-PMP-Forța Dreptei se situează pe locul trei, cu cheltuieli de 17,8 milioane de lei. Și Alianța Dreptei a cheltuit mai mult pentru publicitate online (10 milioane de lei) decât pentru tv, radio și presă scrisă (4,3 milioane de lei).

 

CONTACT

Despre Noi

Pe site-ul financiarpress.ro veti gasi stiri de ultima ora din domenii de interes public. In fiecare zi va aducem cele mai importante stiri din judetul Arges si nu numai. Va oferim exclusivitati si informatii de cea mai buna calitate si va vom tine la curent cu ceea ce se intampla in domeniul financiar si economic, atat pe plan local cat si national. Lucruri care vor avea impact asupra vietii dumneavoastra vor fi prezentate in mod impartial pentru a intelege si a fi informati asupra masurilor care se iau de catre decidentii politici si veti afla primii evenimentele de interes.