- Thursday, 28 April 2022
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 835
Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Argeș reamintește faptul că, în cazul desfășurării de târguri și expoziții de produse alimentare, primăriile sau societățile comerciale organizatoare au mai multe obligații.
Prima, și cea mai importantă, este să solicite în scris la DSVSA Argeș obținerea Avizului temporar de funcționare cu cel puțin 15 zile lucrătoare înainte de începerea desfășurării evenimentului.
Pentru obținerea avizului temporar de funcționare, organizatorul trebuie să depună la DSVSA Argeș următoarele documente:
- Cerere scrisă în care se precizează denumirea și adresa sediului social, după caz, denumirea și adresa instituției organizatoare, adresa unde se va desfășura evenimentul, activitățile care se vor desfășura (comercializare, preparare de alimente, servire, etc.), tipurile și categoriile de produse supuse vânzării, perioada de desfășurare, precum și orarul de funcționare;
- O listă a operatorilor din domeniul alimentar (expozanți) în care să fie precizate denumirile operatorilor, adresele punctelor de lucru, tipurile de produse comercializate, numerele de înregistrare/autorizare sanitară veterinară, numele și datele de contact ale reprezentanților acestora și copiile documentelor de înregistrare/autorizare sanitară veterinară emise de către DSVSA județene.
DSVSA Argeș, prin medicii veterinari oficiali, va supraveghea din punct de vedere sanitar veterinar buna desfășurare a acestor evenimente.
Popular Articles
- Most read
Publicitate