pater_marasoiu.jpgFamilia Mărăşoiu din judeţul Argeş produce ţuică din tată în fiu de cinci generaţii, iar la finalul anului 2017 a apărut brandul Pater, care a ajuns în marile lanţuri de restaurante, în hoteluri, în mai multe băcănii din Capitală, dar şi în aeroportul Otopeni. Anul trecut, micul producător din Argeş a avut afaceri de 20.000 de euro, iar pentru 2019 deja se întrevede o creştere de 80% în prima jumătate a anului. "E o poveste de familie care depăşeşte cinci generaţii. În Argeş se face ţuică dintotdeauna, străbunicul, bunicul au avut cazanul satului. Ne-am gândit că e un produs pur românesc, autentic şi e păcat să nu îl scoatem în faţă, să-l vindem într-o sticlă premium", a povestit Irina Mărăşoiu, implicată în business alături de fratele său. Elementele de brand, de la nume până la etichetă, au fost create de un designer, an­tre­prenorii dorindu-şi să prezinte conceptul de fa­milie şi natural. În portofoliul Pater sunt în prezent trei produse – ţuica de prună, rachiul de pere şi de struguri, iar planurile antreprenorilor sunt să lanseze spre sfârşitul anului şi un rachiu de gutui. În afară de struguri, care vin de la alţi furnizori, restul fructelor sunt produse în livezile familei sau vin de la producători din zona Argeşului, una renumită pentru fructe. Întreaga familie Mărăşoiu este implicată în business, inclusiv copiii, care aduc sticlele pentru îmbuteliere sau ajută la culesul fructelor. În România, antreprenorii renunţă mai greu la businessurile lor către următoarea generaţie.
 
 
 
 
 

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro