daciia.jpgDepunerea dosarelor de finanţare pentru accesarea programelor Rabla Clasic şi Rabla Plus se face exclusiv online, iar toate documentele necesare sunt acceptate în format electronic, precizează Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor (MMAP). "Ca urmare a stării de urgenţă decretată la nivel naţional, Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor, prin Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM), aplică măsuri speciale în ceea ce priveşte derularea programelor de finanţare. Astfel, depunerea dosarelor în cadrul Programelor Rabla şi Rabla Plus se va face integral online, fiind acceptate în format electronic toate documentele necesare. Totodată, obligativitatea prezentării certificatului de distrugere şi radiere a autovehiculelor vechi a fost înlocuită cu o comunicare online către dealer în care să fie specificate data şi numele operatorului unde maşina a fost casată. De asemenea, certificatele de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale au fost înlocuite cu o declaraţie pe proprie răspundere din care să reiasă că viitorul posesor al maşinii noi nu are datorii la stat, la momentul achiziţiei", arată sursa citată. Ministerul de resort menţionează că termenele de depunere a dosarelor în cele două programe au fost modificate. Astfel, pentru Rabla Clasic valabilitatea Notei de înscriere, atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru persoanele juridice a fost extinsă cu 60 de zile (de la 120 la 180 de zile). În privinţa casării autovehiculului termenele au fost prelungite cu 60 de zile de la data emiterii Notei de înscriere pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice termenul este de 180 de zile de la data emiterii contractului de finanţare şi a Notei de înscriere. De asemenea, pentru Rabla Plus valabilitatea Notei de înscriere atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru persoanele juridice a fost extinsă cu 40 de zile (de la 180 la 220 de zile), de la data emiterii.

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro