- Friday, 15 November 2019
- Written by Paul Avram
- Hits: 1200
Pentru că de Black Friday piața online este inundată de oferte speciale, iar operatorii de comunicații vin cu o gamă largă de oferte speciale de telefonie, internet sau televiziune, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) atrage atenția utilizatorilor să se informeze înainte de a face orice achiziție, astfel încât să aleagă produsul sau oferta telecom care corespunde cel mai bine nevoilor lor. "De cele mai multe ori, în perioada de Black Friday, fiind presați de timp, utilizatorii se concentrează în special pe identificarea ofertelor cu prețuri mici, neglijând detaliile importante din spatele acestora. Prin urmare, ANCOM le recomandă utilizatorilor să aibă o atenție sporită în perioadele cu reduceri, iar atunci când examinează produsele telecom, cum ar fi de exemplu abonamentele pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune care pot include echipamente precum smartphone, tabletă sau televizor cu o reducere substanțială, să urmărească următoarele aspecte: care este costul lunar al abonamentului care facilitează achiziționarea echipamentelor la prețuri reduse sau gratuite; care este intervalul exact în care ar urma să beneficieze de eventuale reduceri ale costului lunar al abonamentului; dacă serviciul este disponibil în zona lor de reședință (pentru a verifica acoperirea cu semnal mobil pentru tehnologiile 2G/3G/4G, pentru toți operatorii mobili activi pe piața din România, utilizatorii pot consulta platforma informatică www.aisemnal.ro - site-ul realizat integral de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații; care este perioada minimă contractuală, adică acel interval de timp în care utilizatorul nu poate renunța la contract fără a plăti taxe de reziliere anticipată - perioadă limitată legal la 12 sau 24 de luni pentru contractele telecom", arată ANCOM. În ceea ce privește livrarea comenzilor de Black Friday, utilizatorii trebuie să țină cont că, din cauza numărului mare al acestora, companiile care se ocupă de livrarea coletelor sunt suprasolicitate. Totodată, coletele pot fi pierdute sau deteriorate în timpul transportului. De aceea, ANCOM le recomandă utilizatorilor să verifice ce opțiuni de livrare li se oferă și să aleagă servicii suplimentare de siguranță, cum ar fi serviciul cu deschidere la livrare sau serviciul de trimitere cu valoare declarată. "Este important ca utilizatorii să păstreze toate documentele (factură, bon fiscal, formularul de livrare) care pot dovedi achiziția făcută", subliniază instituția.
Popular Articles
- Most read