- Monday, 07 October 2019
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 658
Dacia și Renault au inversat, în septembrie, rolurile jucate în acest an pe piața franceză, cea mai mare piață a mărcii românești. Marca românească a scăzut în ultima lună analizată, în timp ce Renault a înregistrat o creștere bună pe o piață care a avut un avans de 16,6% în luna a noua, dar rămâne pe minus pe întreg anul, anunţă Profit.ro. Marca românească are nevoie tot mai mare de modele noi, dar acestea întârzie să apară. După ce ne-au obișnuit în acest an cu poziții antagoniste, Dacia cu plus și Renault cu minus, iată că Dacia intră în declin pe piața franceză, cu -2,2% mai puține vehicule înmatriculate. Pe segmentul de autoturisme, scăderea este de 2,3%, cu 9.134 de unități înmatriculate. Cota de piață a Dacia a coborât cu un punct procentual, la 5,3% din piața de autoturisme, respectiv 4,4% din întreaga piață de vehicule. În același timp, Renault are un avans vertignos, 22,3% pe total vehicule și 21,8% autoturisme, comparativ cu anul trecut. Datele au fost publicate de companie și de asociația constructorilor auto din Hexagon.
Popular Articles
- Most read
Publicitate