- Friday, 22 October 2021
- Written by Denis Grigorescu
- Hits: 1877
Vineri 22 octombrie au fost anunțate rezultatele financiare înregistrate de Renault Group în trimestrul al treilea din 2021.
Marca Dacia a vândut în trimestrul al treilea 138.375 de vehicule, în scădere cu 11,2 % faţă de perioada similară a anului precedent. Dacia a reușit totuși o evoluție mai bună decât cea a pieței, datorită Noului Sandero, cel mai vândut model din Europa în trimestrul 3, şi a Noului Duster, cel mai vândut SUV din Europa în același interval. Dacia dispune de două modele pe podiumul vânzărilor către clienții particulari din Europa în trimestrul 3 (Sandero pe locul 1 şi Duster pe locul 3).
Cumulat însă, în primele nouă luni Dacia a reuşit o creştere spectaculoasă a vânzărilor în cele 44 de ţări de pe glob în care se comercializează. Concret, Dacia a reuşit să vândă 401.144 unităţi, ceea ce reprezintă o creştere de 9,3% faţă de primele nouă luni din 2020, când fuseseră vândute doar 366.855 vehicule.
Trebuie spus că Dacia Spring, cel mai accesibil vehicul electric din Europa, înregistrează deja peste 30.000 de comenzi.
Popular Articles
- Most read
Publicitate