LucaDeMeo.jpgLuca de Meo, cel care a preluat de la 1 iulie oficial funcţia de CEO al Grupului Renault, consideră marca Dacia un adevărat „miracol” datorită profitabilităţii sale. „Dacia, privită din interior, pare şi mai mult decât un miracol. Nimeni în industria auto nu poate face atât de mulţi bani la acel nivel al pieţei. Este timpul ca Dacia să înflorească ca un brand de sinestătător“, a declarat Luca de Meo odată cu prezentarea rezultatelor financiare ale Grupului Renault din prima jumătate a anului. Renault a anunţat ieri cele mai slabe rezultate financiare din ultimii ani, cu o pierdere record de 7,3 miliarde de euro în primul semestru, faţă de un profit de 1,5 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut. Reamintim că prima vizită în afara Franței a lui Luca de Meo în noua sa calitate a fost în România unde a vizitat inclusiv uzina de la Mioveni.

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro