- Tuesday, 16 June 2020
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 1652
Un spot publicitar postat de Dacia UK pentru Dacia Duster pe canalul său de YouTube se bucură de multe aprecieri, fiind considerat revoluţionar. Reclama a strâns deja aproape 1.500 de vizualizări în mai puţin de 24 de ore de la postare. Canalul de YouTube al Dacia UK are aproape 8.000 de fani.
Clipul prezintă Dusterul într-o hologramă. În imaginea tridimensională, Duster rulează într-un decor nocturn. La un zoom out, se poate constata că de fapt acțiunea are loc într-o cameră în care se află doi tineri care produc diverse zgomote specifice rulării unui automobil, pentru ca totul să pară cât mai real. Iar fundalul pe care rulează maşina este în realitate imaginea de pe ecranul unui laptop.
Pentru a crea coloana sonoră, cei doi tineri folosesc pahare, un pick-up, un uscător de păr și o șurubelniță electrică.
Reclama are la final sloganul foarte inspirat: “Nu ai nevoie de un buget de Hollywood pentru a-ți cumpăra un blockbuster”.
Popular Articles
- Most read
Publicitate