- Tuesday, 19 June 2018
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 2427
Corneliu Budara; Doru Pană; Traian Băsescu (în mai multe rânduri); Aurel Novac; Radu Berceanu; Ludovic Orban; Anca Boagiu; Dan Şova; Ioan Rus; Lucian Şova... Vă spun ceva aceste nume? Sunt doar câţiva dintre cei 28 (douăzeci şi opt, da, aţi înţeles bine!) de miniştri ai Transporturilor pe care i-a avut România în tot atâţia ani (din 1990 încoace)! Fiecare cu "strategia" lui; fiecare cu pilele lui; fiecare cu ideile şi limitările lui. De unde, aşadar, continuitate în proiecte? De ce să ne mirăm că nu avem încă autostrada Piteşti-Sibiu sau că pe ruta Vâlcelele - Râmnicu Vâlcea au dispărut şi şinele de cale ferată? Un ministru abia a apucat, poate, să se familiarizeze cu tematica, darămite să mai şi facă vreun proiect! Mai nou, avem şi o altă explicaţie a faptului că încă nu avem autostrăzi. Este halucinantă, ştim, dar iat-o: "Este o reţea de autostrăzi minunată în Occident. De ce au venit multinaţionalele aici? Au venit că sunt salarii mici. Când o să avem autostrăzi, o să avem salarii mari. Şi tot vor pleca. Spre alte zone fără autostrăzi, dar cu salarii mici". Aşa a spus actualul ministru Lucian Şova într-o audiere în Parlament. Mai e ceva de spus?
Popular Articles
- Most read
Publicitate