Grupul Renault a prezentat astăzi o nouă identitate vizuală pentru Dacia şi a prezentat cum va arăta strategia sa pentru marca românească, anunță Ziarul Financiar. Miza francezilor este de a veni cu maşini mai mari şi mai competitive, iar în centrul mărcii Dacia va sta un nou SUV de dimensiuni compacte – de 4,6 metri lungime, numit Bigster, construit pe aceeaşi platformă tehnică precum noile Logan, Sandero şi Renault Captur şi Clio – CMF B.

 

Bigster-Concept.jpg

 

„Preţul mediu la Dacia va creşte cu 30% datorită noului portofoliu. Deja am început acest lucru cu noul Sandero, va continua cu noul Spring electric şi viitorele modele”, a spus Denis le Vot CEO Dacia Lada business unit în cadrul Grupului Renault. În plus, viitorul SUV Dacia va veni cu un sistem hibrid de propulsie şi va putea fi echipat cu sisteme alternative de propulsie.

 „Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluţie a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esenţial, evocând spiritul de aventură şi aducând în plus o tuşă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi şi atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi.”, a afirmat Alejandro Mesonero-Romanos, Director de Design Dacia.

Nu doar dimensiunile exterioare sunt generoase în cazul conceptului Dacia Bigster. Interiorul este la rândul său foarte primitor, fiind printre cele mai spaţioase din acest segment. Semnătura luminoasă în formă de Y este de acum mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV. Un aspect pus şi mai mult în valoare de culoarea verde închis a caroseriei. Conceptul Bigster nu încorporează artificii de design, precum elementele cromate sau ornamentele cu aspect de aluminiu. Avem de a face cu un SUV autentic, opţiunea asumată în acest caz fiind cea a utilizării de piese din material plastic reciclat pentru toate protecţiile laterale.

Anticipând un viitor model reprezentativ al gamei Dacia, Conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative şi hibride, asigurând astfel adaptarea permanentă atât la nevoile clienţilor, cât şi la evoluţia reglementărilor în domeniul auto.

Cu ocazia prezentării de către Groupe Renault a planului său strategic Renaulution, marca Dacia şi-a dezvăluit strategia pentru următorii cinci ani. Astfel, odată cu Bigster, Dacia îşi va spori eficienţa şi competitivitatea şi îşi va extinde atât prezenţa pe pieţele externe cât şi gama de modele, prin abordarea segmentului C. Conceptul Bigster prefigurează deschiderea gamei Dacia către noi orizonturi.

 

 

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro