Angajații Primăriei Curtea de Argeș, un exemplu de nota 10 de comunicare și amabilitate cu cetățenii
- Friday, 13 September 2024
- Written by Denis Grigorescu
- Hits: 643
Într-o Românie în care în procent foarte mare angajații instituțiilor publice sunt aroganți și nervoși în relația cu cetățenii, mai există din fericire și exemple absolut lăudabile de instituții ai căror angajați sunt pur și simplu impecabili în comunicarea cu oamenii.
Un astfel de exemplu am întâlnit vineri 13 septembrie la Primăria Curtea de Argeș. Nu mai intrasem vreodată în Primărie, însă drumurile vieții m-au dus acolo. Aveam nevoie de mai multe informații, clarificări și documente și am mers în total la patru birouri – Taxe și Impozite, Registru Agricol, Administrația Domeniului Public și Registratură. Am interacționat în total cu șase salariați ai Primăriei Curtea de Argeș și am fost extrem de plăcut surprins de interacțiunea cu aceștia. Amabili, documentați, dornici să ajute, dedicați. Iar atunci când au avut nevoie de informații suplimentare, au chemat colegi pentru a mă ajuta și a găsi soluții, totul cu eficiență maximă.
Iar în perioada în care așteptam pe hol, am observat aceeași atitudine de nota 10 a angajaților Primăriei Curtea de Argeș și față de toți ceilalți oameni veniți cu diferite probleme sau cereri. Un exemplu de urmat de multe instituții publice din România.
De când conduce Primăria Curtea de Argeș, primarul Constantin Panțurescu a dovedit și dovedește constant că este un om al faptelor, un om pentru care comunitatea este esențială. Iar această atitudine a insuflat-o și angajaților din Primăria Curtea de Argeș. Și rezultatele se văd.
Popular Articles
- Most read
Publicitate