- Wednesday, 18 October 2023
- Written by Denis Grigorescu
- Hits: 550
De ani buni, în Argeș, ca și în celelalte județe ale țării, Fan Curier arată constant că este cea mai neserioasă firmă de curierat din România. De la începutul anului, sute de argeșeni au depus sesizări și plângeri la Protecția Consumatorului, nemulțumiți de serviciile dezastruoase și de insolența multor angajați ai Fan Curier. Una dintre cele mai des sesizate probleme este aceea că angajații de la Fan Curier nici măcar nu sună clienții când livrează colete și nici măcar nu dau un mesaj, ci doar sună la interfon. De altfel, Fan Curier este singura firmă de curierat din România care nu își sună clienții.
Iar amenzile primite de Fan Curier încep să se înmulțească. Cel mai recent caz concret în acest sens este cel al unui piteștean care făcuse o solicitare online pentru a i se ridica un colet pe care trebuia să îl trimită unei companii producătoare de încălțăminte din București. Respectivul piteștean a făcut solicitarea într-o zi de vineri, cerând ca acel colet să fie ridicat în aceeași zi, deoarece trebuia să ajungă cel târziu în trei zile la București. Numai că timp de patru zile niciun curier nu l-a contactat, deși acesta a dat mai multe telefoane la Colete Online, cea care colaborează cu mai multe firme de curierat, solicitând urgentarea comenzii. Iar după o săptămână în care nu a fost contactat de nimeni de la Fan Curier, piteșteanul a primit cu stupoare un e-mail în care i se spunea pur și simplu că firma Fan Curier a anulat comanda pentru că a primit mai multe cereri de urgentare a comenzii! Revoltat de insolența celor de la Fan Curier, respectivul client a trimis toate documentele justificative, inclusiv e-mailul, la Protecția Consumatorului Argeș. Iar cei de la OPC i-au răspuns în mai puțin de 10 zile, spunând că aspectele sesizate se confirmă și că firma Fan Curier va fi sancționată contravențional.
Popular Articles
- Most read
Publicitate