- Monday, 01 March 2021
- Written by Denis Grigorescu
- Hits: 795
Pentru a facilita comunicarea documentelor cu semnătură electronică extinsă, începând cu data de 1 martie a.c., Curtea de Apel Piteşti va implementa aplicaţia informatică „EDC- Electronic Documents Communication”, dezvoltată împreună cu Biroul IT şi conducerea Tribunalului Argeş, prin care vor fi comunicate în format digital documentele şi actele de procedură, cu acordul părţilor interesate, prin accesarea paginii de internet a Curţii de Apel Piteşti www.curteadeapelpitesti.ro – secţiunea „EDC_Documente” .
Aplicaţia va funcţiona experimental, până la finalul anului 2021, numai pentru instanţele din judeţul Argeş, urmând a fi extinsă şi la instanţele din judeţul Vâlcea în anul următor, perioadă în care se vor putea aduce îmbunătăţiri aplicaţiei, în funcţie de cele constatate în timpul funcţionării experimentale.
Comunicarea electronică a documentelor către instituţiile publice, care au calitatea de părţi în dosarele aflate pe rol, se va efectua exclusiv pe bază de protocol bilateral încheiat cu Curtea de Apel Piteşti. Primul astfel de protocol a fost încheiat cu Inspectoratul Judeţean de Poliţie Argeş şi urmează să producă efecte începând cu 1.03.2021.
În urma solicitării scrise formulate de persoanele interesate şi a comunicării către instanţă a unui număr de telefon, solicitantului i se va transmite automat parola de acces în aplicaţie, prin SMS, în momentul asocierii cererii/protocolului de comunicare electronică a documentelor, cu dosarul aflat pe rolul instanţei.
Popular Articles
- Most read
Publicitate