b_750_350_16777215_00_images_poze_2018_05_666.jpgInfrastructura de transport din România lasă mult de dorit, iar un camion care pleacă de la Piteşti spre vestul Europei pierde, pe programul de lucru pe care un şofer trebuie să îl execute, peste două ore, din cauza infrastructurii, a declarat chiar ministrul Transporturilor, Lucian Şova. Aşadar, în loc să facă treabă, să rezolve probleme şi să construiască infrastructrură, ministrul doar constată! Aşa ministru pot fi şi eu! Întrebat cum a primit vestea că BMV se duce in Ungaria să construiască maşini pentru că în România starea infrastructurii nu este satisfăcătoare, ministrul Transporturilor a afirmat că are motive de frustrare şi că infrastructura reprezintă o oportunitatea comercială pe care investitorii o apreciază. "Am motive de frustrare că (BMV n.r) se duce în Ungaria. Este practic expresia a ceea ce s-a întâmplat în ultimii 30 de ani în România în privinţa infrastructurii de transport, care lasă mult de dorit. Sigur că pe de altă parte, oportunitatea comercială la un moment dat pe care un investitor o apreciază ţine cont de infrastructura de transport şi nu numai. Azi un camion care pleacă de la Piteşti spre Vestul Europei pierde pe programul de lucru pe care un şofer trebuie să îl execute, din cauza infrastructurii, un pic mai mult de două ore. Într-un program de lucru, cei 150 de kilometri între Sibiu şi Piteşti şi kilometrii care mai sunt neconstruiţi conduc la o întârziere de două ore în programul unui transportator. Sigur, nu tratez aceasta ca pe o scuză, am vrut să dau şi această explicaţie şi a face această evaluare care este absolut ştiinţifică", a explicat Şova. El a adăugat că ar trebui făcute eforturi pentru a identifica soluţiile privind circulaţia mai rapidă a bunurilor pe care le folosesc sau le produc marii investitori în România, mai ales în domeniul automotive şi o variantă ar fi construirea tronsonului de cale ferată Râmnicu Vâlcea-Vâlcele, care va reduce distanţa de transport şi joncţiunea cu coridorul 4 modernizat vor însemna un plus pentru Dacia şi Ford.

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro