b_750_350_16777215_00_images_poze_2018_03_starbucks.jpgLanţul american de cafenele Starbucks şi-a dublat reţeaua la 38 de unităţi în ultimii trei ani şi vrea să menţină ritmul expansiunii. Astfel, compania are în plan să ajungă în următorii 3-4 ani la aproape 75 de unităţi, ceea ce ar însemna o nouă dublare a reţelei. În acest an se are în vedere deschiderea unei cafenele în Piteşti, la Trivale Shopping Center, acolo unde până nu demult a funcţionat McDonald's. Brandul este prezent pe piaţa locală de mai bine de zece ani, încă de la început fiind dezvoltat în sistem de fran­ciză. Acum, franciza pe România o are grupul polonez Amrest, un gigant cu prezenţă pe mai multe pieţe. Mateusz Sielecki spune că vede potenţial pentru dublarea reţelei, cu un ritm de dezvoltare de zece unităţi pe an, acelaşi de până acum. "Vrem să avem o dezvoltare echilibrată între Bucureşti şi oraşele mari din provincie. Anul trecut am deschis trei pieţe noi - Sibiu, Oradea şi Galaţi. Urmează noi oraşe, cum ar fi Piteştiul".

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro