b_750_350_16777215_00_images_poze_2018_06_Pitesti_Campulung.jpgZilele trecute am fost spre zona munţilor Piatra Craiului. Până la Câmpulung Muscel se circulă relativ bine, deşi încă mai sunt zone fără marcaje sau pe care încă se lucrează la unele poduri. Lucrările de reabilitare ale DN73 Piteşti-Braşov intră însă în cea mai complicată etapă: cea de execuţie a investiţiilor din zona montană. Între Rucăr şi Bran nu s-a lucrat decât sporadic, din cauza lipsei acordurilor de mediu. Ei bine, lucrările încep în forţă pe această porţiune pitorească fix în perioada concediilor! Şi dinspre Transilvania sunt probleme: şoferii care au parcurs în ultimele săptămâni drumul de la Braşov către Câmpulung, prin Bran şi Moeciu, au avut de trecut un test al nervilor generat de zonele lungi în care traficul este restricţionat pe o singură bandă. Conform CNAIR, lucrările în această zonă au ca termen de finalizare luna decembrie a anului 2019! Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a decis ca, începând cu 2017, şoseaua să fie reparată. 275 milioane lei s-au alocat, iar la mai bine de un an de la începerea lucrărilor, "progresul fizic al lucrărilor este de aproximativ 30%", iar şoferii sunt întâmpinaţi pe distanţe apreciabile de semafoare care asigură circulaţia alternativă pe o singură bandă. Pare cel puţin ciudat ca un drum care asigură accesul la una dintre cele mai aglomerate zone turistice ale României să se afle în lucru exact în lunile de vară, atunci când traficul este, în fiecare an, o adevărată aventură. Pe lângă nervii şoferilor obligaţi să aştepte, zeci de minute, în coloane lungi pentru a trece de punctele cu trafic alternativ pe o singură bandă, lucrările afectează deja şi proprietarii de spaţii de cazare din zonă.

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro