autostrada.jpgAmânări, clarificări, contestaţii, apeluri, anulări. Dar şi birocraţie şi lipsă de bani. Sunt principalele motive pentru care şoselele, căile ferate sau podurile din România au nevoie de mulţi ani de zile doar pentru a trece din faza de proiect în cea de şantier. Dincolo de frontiere se văd progrese de la an la an, în timp ce la noi o combinaţie de incompetenţă, nepăsare, rea-voinţă şi subfinanţare face ca problemele din acest sector să se acutizeze pe zi ce trece. Să vedem, aşadar, care sunt cele mai întârziate proiecte de infrastructură în Argeş. Începem, desigur, cu autostrada Piteşti-Sibiu despre care unii guvernanţi dădeau asigurări că va fi gata până în acest an. Nici măcar nu s-au apucat de treabă! S-a tot vorbit despre drumul expres Piteşti-Craiova, dar de abia s-au lansat nişte licitaţii care nu se ştie cum se vor finaliza. În ceea ce priveşte reabilitarea Transfăgărăşanului, promisiuni au fost multe, dar de abia de curând guvernanţii au lansat o licitaţie pentru, desigur, un studiu de fezabilitate. Mai amintim aici şi întârzierile la reabilitarea drumurilor Piteşti - Câmpulung Muscel - Braşov şi cele de la drumul Piteşti - Drăgăşani, plus eterna promisiune că se face şi calea ferată Vâlcelele - Râmnicu Vâlcea şi avem o imagine destul de corectă a neputinţei autorităţilor în ceea ce priveşte infrastructura din judeţul nostru.

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro