b_750_350_16777215_00_images_Bogdan-Pandelica.jpgArgeşeanul Bogdan Pandelică, preşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), a declarat că Autoritatea a primit 700.000 de reclamaţii în 10 ani, cele mai multe fiind legate de sectoare importante, precum cel alimentar, financiar-bancar, cumpărături online, transporturi. La finalul anului 2016, petiţiile înregistrate de Autoritate au ajuns la peste 10.000. "Anul acesta România a împlinit 10 ani de când a intrat în Uniunea Europeană, de când participă la piaţa unică unde discutăm astăzi de peste 500 de milioane de consumatori care generează peste 56 % din PIB-ul Uniunii Europene. În tot acest demers, în afară de modificările legislative venite dinspre Uniunea Europeană spre România şi adaptate la specificul naţional, au însemnat şi destul de multe reclamaţii", a declarat Bogdan Pandelică, argeşeanul anunţând lansarea site-ului Tribuna Consumatorului pe care consumatorii vor putea face reclamaţii.

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro