b_750_350_16777215_00_images_pitesti.jpgPrimăria Piteşti a început să pună în aplicare o măsură recent anunţată de către primarul Cornel Ionică. Astfel, mai mulţi administratori care au folosit banii încasaţi pentru facturile aferente serviciilor prestate de către SC Salubritate 2000 SA pentru a plăti alte utilităţi au rămas fără atestate. Primăria este cea care eliberează atestatele şi tot ea le poate retrage. Administratorii nu pot să desfăşoară activitatea la blocuri fără acest atestat. "Am avut deja câţiva administratori care au rămas fără atestat şi vom continua cu această măsură, pentru că nu este normal să nu se plătească facturile la salubritate. Mulţi au preferat să facă astfel deoarece dacă nu plătesc facturile la apă sau la curent rămân fără aceste utilităţi, dar dacă nu plăteau pentru gunoi nu li se întâmpla nimic", ne-a declarat viceprimarul Laurenţiu Zidaru. În prezent, SC Salubritate 2000 SA Piteşti are de încasat peste 200.000 de lei de la asociaţiile de proprietari, primarul Cornel Ionică spunând că este "la limita existenţei".

CONTACT

E-mail: office@financiarpress.ro